środa, 3 kwietnia 2013

Cześć. Jako osoba która pragnie dotrzymywać danego słowa niestety nie zawsze mogę tego zrobić :(. Dokładniej chodzi o to że obiecałam zdjęcia na bloga które niestety się tutaj nie pojawiają. Nadal głównym powodem jest brak aparatu ;( i bardzo proszę o wybaczenie. Nie miałam od świąt internetu co jest troszkę moją winą ponieważ nie chciałam przedłużać poprzedniej umowy i zgapiłam się! Zapomniałam poszukać czegoś nowego i przed samymi świętami zostałam odcięta od internetu :(. Dzisiaj postanowiłam się tym zająć i zdecydowałam się na mobilny internet w play :) mam wielką nadzieję że będzie się spisywał :D. I dzięki temu że zaopatrzyłam się w internet mobilny będę mogła mieć większy kontakt z Wami! Do tego wszystkiego w piątek czeka mnie egzamin z geografi! Staram się ogarnąć temat ale jakoś ciężko to widzę :(. Co u was słychać? Buziaki
nelvostromondo:*

2 komentarze:

  1. no Dorotka nieładnie tak opuszczać bloga- masz potencjał a nie wykorzystujesz go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że tak się nie robi :( ale to wszystko się na siebie złożyło i tak wyszło :(

      Usuń